Grant Thornton har 1200 medarbetare på 22 kontor runt om i Sverige och tillhandahåller tjänster inom revision, ekonomiservice, skatt och rådgivning. De verkar för ett
välmående näringsliv i Sverige och bidrar till en hållbar utveckling samt stöttar entreprenörsnätverk och organisationer i ekonomiska frågor.
Grant Thornton satsar på att tillhandahålla innehåll på sina digitala plattformar som engagerar, skapar förtroende och bygger relationer med befintliga och potentiella kunder.
Innehållet på plattformarna ska även stärka Grant Thorntons varumärke, driva försäljning samt verka för att positionera Grant Thornton som en "thought leader" inom sitt område.
Grant Thornton inledde samarbetet med Giggles Communication då de ville samarbeta med en proaktiv och flexibel partner som självständigt kunde driva arbetet framåt, göra trend- och omvärldspaningar, komma med idéer och producera innehåll i linje med Grant Thorntons övergripande marknadsplan.
Giggles Communication är stolta att ha fått uppdraget att hjälpa Grant Thornton producera högkvalitativt och relevant innehåll för alla Grant Thorntons olika plattformar i både egna och köpta distributionskanaler. I uppdraget ingår även att självständigt driva uppdraget framåt och föreslå innehållsideér.
Linda Enström, Digital Content Manager på Grant Thornton.
Copyright © Alla rättigheter förbehållna